”Vi tror jo mest på face-to-face kontakten med vores kunder, direkte i vores butikker.”
Vores første indlæg i The Journal handler om vores fulde og hele entré i den digitale verden.
DANIEL I DEN DIGITALE VERDEN.
Længe har vi ønsket, at være mere tilstede på de digitale medier, da mange af vores kunder har efterspurgt meget mere involverende information fra os, om vores mærker, events og ikke mindst nyheder.
Vi har ikke helt vidst, hvordan vi skulle takle det, og hvem vi skulle arbejde sammen med.
Vi tror jo mest på face-to-face kontakten med vores kunder, direkte i vores butikker. Det er det, vi er gode til, og det vi er blevet kendte for – nu i mere end 21 år.
Nu har vi så endelig fundet et firma, som har forståelse for, hvem vi er, hvad vi kan, og hvad vi er gode til, og ikke mindst, hvem vores kunder er. Vi er glade for, at vi nu har indgået et samarbejde med et nyt digitalt bureau, CPH Branding, som sammen med os, har ført alt det bedste videre, og nu har etableret os fuldt og helt på de digitale platforme med en helt ny visuel identitet. Digitale platforme som fremadrettet giver mening for DANIEL, at være aktive på, sammen med jer – vores kunder.
Vi håber, at I har lyst til at følge os både her på vores nye site, hvor I kan læse vores journal (ny artikel hver måned) og følge vores blog (nyheder og inspiration hver uge).
Nu kan I også følge os på LinkedIn, på Facebook eller på Instagram, hvor vi har lavet to forskellige profiler. En til Mænd/Uomo (@danielhorsholm) og en til Kvinder/Donna (@danielcopenhagen).
I kan jo også bare besøge os i vores butik.
